پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

بدمینتون‌بازان«توس‌مسیر» در مسیر لیگ

  • کد خبر: ۱۸۶۶۵۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
بدمینتون‌بازان«توس‌مسیر» در مسیر لیگ
نماینده مشهد لیگ برتر بدمینتون را با وضعیت متفاوت از سال گذشته آغاز کرده است.

شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ‌برتر بدمینتون کشور چندهفته‌ای است که آغاز شده و استان خراسان‌رضوی هم مانند سال‌های گذشته با تیم توس‌مسیر مشهد در این پیکار‌ها حاضر شده است؛ تیمی که در سال‌های گذشته با بازیکنان بومی و جوان توانسته است حضوری شایسته در لیگ‌برتر داشته باشد و اگرچه هیچ‌گاه به سکو نرسیده، دست‌کم برای سقوط هم دست‌وپا نزده است و وضعیت خوبی دارد؛ حضوری که فرصت مغتنمی را در اختیار بدمینتون‌بازان جوان استان قرار می‌دهد تا در مسیر پیشرفت گام بردارند. این تیم امسال هم لیگ‌برتر را خوب آغاز کرده است و در پایان هفته سوم وضعیت مناسبی در جدول دارد.

در مسیر لیگ با سرمربی قدیمی

تیم توس‌مسیر مشهد امسال با هدایت سعید بابیانی در رقابت‌های لیگ‌برتر حاضر شده است. این بازیکن‌مربی بومی پارسال از مشهد دور بود، اما امسال دوباره به مشهد آمده است تا تیم شهرش را در مسیر سخت لیگ‌برتر هدایت کند. بابیانی که از بدمینتون‌بازان خوب و ملی‌پوش کشور است، امسال مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشد و می‌خواهد سرمربی‌بازیکن باشد؛ مسیری که البته آغازش امیدوارکننده بوده است.

استراحت، برد، باخت آبرومند

تیم مشهد در هفته اول رقابت‌ها به سبب برگزاری مسابقات با شرکت هفت تیم با قرعه استراحت روبه‌رو بود. نماینده مشهد همراه با تیم‌های شهرداری گنبد، هدف سمنان، آتش‌نشانی تهران، رعد پدافند هوایی کرمان، فرهمند قم و چادرملوی اردکان، هفت تیم حاضر در لیگ‌برتر این فصل را تشکیل می‌دهند؛ تیم‌هایی که برای رسیدن به جام با یکدیگر می‌جنگند.

تیم توس‌مسیر مشهد پس از قرعه استراحت هفته اول، در هفته دوم میهمان هدف سمنان بود و توانست این بازی را مقتدرانه و با نتیجه ۵ بر ۰ ببرد تا شروعی رؤیایی داشته باشد. شاگردان بابیانی در هفته سوم در مشهد میزبان چادرملوی اردکان، مدعی اول قهرمانی، بودند و در پایان با بدشانسی ۳ بر ۲ بازی را به میهمان واگذار کردند؛ باختی امیدوارکننده برابر مدعی اول و آخر قهرمانی لیگ امسال.

بومی‌ها همه هستند

ترکیب تیم توس‌مسیر مشهد در لیگ‌برتر امسال را شش بازیکن بومی و صددرصد خراسانی تشکیل می‌دهند. سعید بابیانی، امیررضا بیانی، سینا سالاری، محمد زرچی، محمدمتین قاسمی و عارف خادم‌رضوی بازیکنان این فصل تیم مشهد هستند که باید مقابل رقیبان به میدان بروند. نکته جالب این فهرست علاوه بر بومی‌بودن بازیکنان، جوان‌بودن برخی از آن‌هاست؛ به‌شکلی که محمدمتین قاسمی سهمیه جوانان تیم خراسان است و کمتر از پانزده‌سال دارد. این درحالی است که طبق قانون لیگ‌برتر امسال هر تیم باید یک بازیکن جوان در ترکیب داشته باشد و سن جوانی در این قانون کمتر از نوزده‌سال اعلام شده است، اما تیم مشهد از بازیکن کمتر از پانزده‌سال استفاده می‌کند.

جدال سخت دوم در مشهد

نماینده استان در هفته چهارم این مسابقات باید پنجشنبه دوباره به میدان برود. شاگردان بابیانی پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ در سالن سجاد به مصاف شهرداری گنبد می‌روند؛ تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است و در کنار چادرملو و آتش‌نشانی تهران سه قدرت اصلی رقابت‌ها به حساب می‌آیند.

سعید بابیانی، سرمربی تیم مشهد، درباره رقابت‌های امسال و تلاش تیمش برای رسیدن به سکو می‌گوید: واقعیت آن است که امسال به‌دنبال رفتن روی سکو هستیم. البته واقع‌بینانه آن است که شاید ما اول و دوم نشویم، اما برای رفتن روی سکوی سوم شانس بسیاری داریم. مهم‌ترین رقیب ما برای رسیدن به سکوی سوم تیم رعد پدافند کرمان است و نتایج مستقیم ما در تقابل رفت و برگشت با این تیم بسیار حیاتی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->